Sikker betaling med Dankort

Hestefoder, Tilskudsprodukter & BigBoxen

Hele sortimentet på lager

Vilkår og betingelser

Generelt

1. Disse vilkår og betingelser for Stimulan B.V. (i det følgende benævnt "Arrangøren"), Hoofdstraat 4, 6598 AD Heijen, gælder for salgsfremmende spil ("Kampagnen") arrangeret af Arrangøren, eventuelt i samarbejde med tredjeparter.

2. Det hollandske adfærdskodeks for salgsfremmende spil fra 2014 ("Adfærdskodekset"), som trådte i kraft den 1. februar 2024, gælder for Kampagnen. Arrangøren erklærer til enhver tid at handle i overensstemmelse med bestemmelserne i adfærdskodekset.

3. Deltagelse i kampagnen indebærer accept af vilkår og betingelser. Eventuelle indsigelser mod disse vilkår og betingelser vil ikke blive taget i betragtning.

4. Arrangøren kan kontaktes, hvis der er spørgsmål eller kommentarer vedrørende vilkårene og betingelserne for spillet eller kampagnerne.

Deltagelse og deltagere

1. Deltagelse er åben for alle fysiske personer, med undtagelse af ansatte hos arrangøren og/eller tilknyttede virksomheder og/eller leverandører eller sponsorer, som arrangøren samarbejder med i forbindelse med de relevante kampagner og de præmier, der skal udbetales.

2 Deltagelse er gratis. Deltagerne er forpligtet til at gennemføre registreringsprocedurerne, såsom at udfylde en registreringsformular, personligt.

3. Deltagere under 16 år erklærer hermed, at de har indhentet samtykke fra deres juridiske repræsentant til at deltage i den relevante kampagne. Hvis det viser sig, at dette samtykke ikke er givet, kan arrangøren beslutte ikke at udbetale præmien, medmindre deltageren efterfølgende fremlægger bevis for samtykke.

4. Arrangøren forbeholder sig ret til når som helst at bede en deltager om at fremvise en kopi af gyldig identifikation.

5. En fysisk person, der deltager i en kampagne gennem en tredjepart/formidler, betragtes ikke som en kvalificeret deltager.

6. Arrangøren forbeholder sig ret til at udelukke sådanne personer/parter fra deltagelse.

7. Arrangøren har ret til at udelukke en deltager fra en kampagne, hvis det viser sig, at deltageren har givet falske, ufuldstændige eller vildledende oplysninger eller på anden måde har begået eller forsøgt at begå bedrageri.

8. Arrangøren kan under ingen omstændigheder holdes ansvarlig for, at deltageren har angivet et forkert telefonnummer, en forkert e-mailadresse eller en forkert hjemmeadresse, hvilket resulterer i en forkert eller ukendt adresse for deltageren, eller for en funktionsfejl i netværket, hardwaren eller softwaren, der resulterer i begrænset eller forsinket levering af data fra deltageren eller tab af sådanne data.

9. Deltager skal være bosat i det land vedkommende handler

Præmier

1. Udvælgelsen af vinderne af præmierne blandt deltagerne skal ske på en upartisk måde ved lodtrækning.

2. De vindere, der henvises til i det foregående afsnit, vil blive underrettet af arrangøren via e-mail inden for 10 arbejdsdage efter afslutningen af lodtrækningen.

3. Hvis vinderen ikke har accepteret sin præmie inden for 10 arbejdsdage ved at svare på den personlige e-mail, fortabes præmien.

4. Præmien vil blive tildelt en anden deltager. Præmier kan ikke ombyttes til kontanter eller en anden præmie.

5. Hvis der kan vindes flere identiske præmier, tildeler arrangøren kun én vare/præmie pr. telefonnummer, e-mailadresse eller hjemmeadresse.

6. Vinderne vil blive underrettet personligt senest tre måneder efter kampagnens afslutning. Resultaterne kan også ses på den angivne hjemmeside eller i andre anbefalede medier. Der kan ikke korresponderes om resultaterne af kampagnerne.

7. Arrangøren vil stille de præmier, der ikke er udbetalt kontant, til rådighed i henhold til den status, de har på det pågældende tidspunkt.

8. Ved at deltage indvilliger hver præmievinder i at deltage i salgsfremmende aktiviteter i forbindelse med kampagnen, herunder prisoverrækkelsen. Eventuelle fotografier kan bruges af arrangøren til salgsfremmende formål.

(Personlige) data

1. Ved at deltage i kampagnen giver deltageren arrangøren tilladelse til at indsamle og videregive alle (personlige) data til tredjeparter, som arrangøren anser for nødvendige for organiseringen af kampagnen og udbetalingen af præmier.

2. De data, som arrangøren modtager i forbindelse med kampagnen, vil blive registreret i en database under arrangørens ansvar og behandlet fortroligt og i overensstemmelse med den generelle forordning om databeskyttelse.

3. Deltageren anerkender at være informeret om indsamling og videregivelse af ovennævnte data og accepterer arrangørens privatlivs- og cookiepolitik.

Ændringer i vilkår og betingelser for spil og tekniske faciliteter

1. Arrangøren kan til enhver tid ændre disse generelle vilkår og betingelser for spil; det anbefales derfor, at disse vilkår og betingelser gennemgås regelmæssigt. Arrangøren garanterer ikke uafbrudt og uafbrudt drift af sin(e) hjemmeside(r) eller de tjenester, der leveres eller bruges af den.

2. På trods af arrangørens store omhu med at administrere hjemmesiden er det muligt, at oplysningerne er ufuldstændige eller forkerte. Det er deltagerens eget ansvar at tage passende forholdsregler (såsom telekommunikationsudstyr) for at deltage i kampagnerne.

Klager

1. Klager over denne kampagne kan sendes til [email protected] inden for ti dage efter, at klagen er opstået eller med rimelighed er blevet kendt, med emnelinjen "Complaint Promotional Gambling".

2. Arrangøren vil behandle klagen og kontakte deltageren om håndteringen. Hvis klagen ikke håndteres tilfredsstillende for deltageren, er det muligt at indgive en klage til spillemyndigheden i forbindelse med salgsfremmende spil.

Ansvar

Arrangøren, dennes partnere og tredjeparter, der er engageret af denne, er ikke ansvarlige for direkte og/eller indirekte skader, der opstår som følge af eller på anden måde er forbundet med kampagnen, såsom, men ikke begrænset til

(a) eventuelle ekstraomkostninger, som vinderne måtte pådrage sig i forbindelse med accept og brug af præmierne;

(b) skader i forbindelse med (brugen af) de tildelte præmier;

(c) synlige eller skjulte defekter i de uddelte præmier;

(d) skader i forbindelse med levering (afsendelse) af præmien;

(e) fuldstændigheden og nøjagtigheden af de oplysninger, der vises eller leveres af arrangøren;

f) computer- og/eller internetfejl;

g) konsekvenserne af ukorrekte (kontakt)data fra deltageren;

h) skader i forbindelse med ændring eller annullering af kampagnen.

6.2 Arrangøren garanterer ikke de præmier, der skal uddeles.

Force majeure

I tilfælde af force majeure forbeholder arrangøren sig retten til at suspendere, afslutte eller ændre kampagnen til enhver tid og til ikke at udbetale en eller flere præmier. Under alle omstændigheder vil en konkurserklæring fra leverandøren og/eller sponsoren af en præmie eller en ansøgning om betalingsstandsning fra denne leverandør og/eller sponsor blive betragtet som force majeure. Arrangøren kan tildele en anden præmie, hvis det er nødvendigt.

Gældende lovgivning

Disse vilkår og betingelser og kampagnen er underlagt hollandsk lov. Alle tvister i denne sammenhæng vil blive forelagt den kompetente domstol i Amsterdam.